Ważne! Nasz sklep internetowy stosuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu. Dokładne informacje dotyczące stosowania plików „cookies” znajdują się tutaj

Niezależnie od formy dostawy, każde zamówienie o wartości powyżej 100 zł
płatne on-line lub przelewem, wysyłamy do Państwa na nasz koszt.
Zwracany lub wymieniany produkt lub produkty o wartości co najmniej
100 zł mogą odesłać Państwo na nasz koszt poprzez Paczkomaty InPost,
kuriera DPD lub Pocztą Polską. Informacje jak dokonać zwrotu, znajdą
Państwo na stronie bartek.com.pl/zwroty
Oferujemy Państwu łatwą formę odesłania paczki poprzez Paczkomaty
InPost, kurierem DPD lub Pocztą Polską. Mogą Państwo samodzielnie
zamówić kuriera, wygenerować kod do otwarcia skrytki
Paczkomatu lub etykietę adresową do wysyłki Pocztą Polską.
Dajemy Państwu prawo na dokonanie zwrotu lub wymiany w terminie 30 dni
od momentu otrzymania paczki, bez podania przyczyny.

Bartek zdobywcą godła JAKOŚĆ OBSŁUGI 2011

2013-02-24
Z przyjemnością informujemy, że spółka Bartek została nagrodzona prestiżowym godłem "Jakość Obsługi 2011", stanowiącym dla klientów dowód najwyższej jakości obsługi.

Godło to jest przyznawane najprzyjaźniejszym firmom w Polsce. Każda instytucja, która je otrzyma, buduje w oczach swoich klientów wizerunek firmy dbającej o jakość obsługi, otwartej na opinie i potrzeby konsumentów.

Jednym z głównych celów programu „Jakość Obsługi” jest wyłonienie liderów jakości obsługi w poszczególnych branżach, czyli firm, które nie tylko od święta zwracają uwagę na jakość obsługi swoich klientów, ale takich które lepiej niż inne odpowiadają na potrzeby rynku.

Jest to dla nas bardzo ważna nagroda, gdyż została ona nam przyznana za sprawą naszych klientów, czyli tych, którzy nabywają nasze produkty i bezpośrednio stykają się zarówno z nimi, jak i z naszymi pracownikami. Wszystko to przekłada się na sposób, w jaki jesteśmy postrzegani (jak nas widzą, tak nas piszą).

Link do przykładowej wypowiedzi naszej klientki o obsłudze w naszym sklepie: http://www.jakoscobslugi.pl/obserwacja/36380242.

Godłem „Jakość Obsługi” zostaliśmy odznaczeni poprzednio w 2008 roku.