Suma zamówienia

Spot jak musical – drugi odcinek reklamowej serii BARTEK

27 maja (wtorek) w ramach nowej odsłony kampanii marki BARTEK pojawił się drugi odcinek trzyczęściowej reklamy pt. \"Niespodzianka”. Hasłem kampanii jest: „BARTEK. Play with it!” zachęcające do zabawy z marką i do patrzenia na życie z dystansem.

27 maja (wtorek) w ramach nowej odsłony kampanii marki BARTEK pojawił się drugi odcinek trzyczęściowej reklamy pt. "Niespodzianka”. Spot można obejrzeć już od dziś pod adresem: www.przezbartka.pl. Hasłem kampanii jest: „BARTEK. Play with it!”.

\"fot.

 


Ta część kampanii jest kontynuacją głośnej akcji reklamowej „Przez Bartka”. Towarzyszące jej hasło „BARTEK. Play with it!” stało się głównym hasłem marki i jest wykorzystywane w kolejnych spotach drugiej odsłony kampanii. BARTEK zachęca nim do zabawy z marką i do patrzenia na życie z dystansem.

– Świadomie kontynuujemy naszą kampanię „Przez Bartka”. Zmieniliśmy nieco sposób przekazu, ale to było od początku wpisane w strategię. Na starcie potrzebowaliśmy mocnego uderzenia, a takim okazały się różowe billboardy i pierwszy spot, którego akcja działa się w pociągu. Dzięki temu mamy dziś dużą publiczność i spore zainteresowanie naszą kampanią
– wyjaśnia Paweł Bartnicki, Prezes firmy BARTEK.

W najnowszym spocie pokazana jest dalsza część historii dwójki bohaterów – młodego małżeństwa spodziewającego się dziecka.

W drugim viralu do domu wraca mąż i spostrzega, że podarowane przez niego żonie dziecięce buciki „zadziałały” – kobieta jest w ciąży. Jest tak szczęśliwy, że aż zaczyna tańczyć! Reklama zamienia się w mały musical! Buty BARTEK tańczą wraz z nim, a on wie, że to właśnie im zawdzięcza ten cud.

Celem kampanii jest zbudowanie i utrwalenie w świadomości konsumentów przekazu, iż buty BARTEK są nie tylko częścią garderoby i koniecznym zakupem dla dziecka, ale radosną częścią życia. To przez nie bohaterowie spotu komunikują się i przekazują sobie zainteresowanie, miłość, troskę, dzielą wspaniale chwile w życiu. Buty jeszcze nigdy nie były narzędziem, dzięki któremu można bez słów tak wiele sobie powiedzieć.

BARTEK na konkretnym przykładzie pokazuje to „promieniowanie miłością” (znane z pierwszej części kampanii). Jest to jakby, dobry omen dla każdego małżeństwa, nie tylko w kwestii potomstwa, ale także dobrych, romantycznych relacji, które są ważnym elementem szczęśliwego życia razem.

- Firma BARTEK pokazuje swoje buty jako narzędzie do przekazywania emocji i uczuć oraz sposób na nawiązywanie relacji. Już nie tylko kwiaty świadczą o miłości, ale buciki dla dziecka również. Każda z trzech kolejnych części filmu będzie tego dowodem. Nie przez przypadek mówimy, że BARTEK promieniuje miłością, gdyż właśnie kupując te zdrowe dla stopy i postawy dziecka buty, możemy mówić o zakupie z miłości – wyjaśnia Suzan Giżyńska, pomysłodawczyni kampanii.

Pierwsza odsłona kampanii „Przez Bartka” ruszyła 1 kwietnia w formie teaserów, gdzie prezentowane były billboardy z hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka. Teraz jestem w ciąży” oraz spot pokazujący zarówno kobiety jak i mężczyzn z ciążowymi brzuchami.

Pierwsza odsłona kampanii miała charakter wiralowy, a spoty zostały przygotowane pod kątem publikacji w internecie. Już za tydzień kolejna odsłona kampanii.  



 


W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu:
Tomasz Kamyk, email:pr@icongroup.pl kom.: +48 662 743 959
Bartek logo
Autor artykułu: BARTEK S.A. Polska marka z ponad 30 letnim doświadczeniem w produkcji obuwia dziecięcego zapewniającego prawidłowy rozwój stopy dziecka.
Zobacz więcej artykułów
Zobacz wszystkie artykuły
Szybka dostawa

Szybka dostawa

Dostarczamy zamówienie w 2-5 dni roboczych

Darmowy zwrot dla zamówień za min. 250 zł

Darmowy zwrot

dla zamówień za min. 250 zł

Odroczone płatności

Odroczone płatności

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Dołącz do newslettera i otrzymaj rabat 10% na pierwsze zakupy!