Suma zamówienia

Premiera trzeciego odcinka reklamowej serii „BARTEK. Play with it!”

W Dniu Dziecka pojawił się w sieci ostatni odcinek trzyczęściowej, reklamowej serii pt. \"Niespodzianka”. Kampania jest kontynuacją akcji reklamowej „Przez Bartka”. Towarzyszące jej hasło „BARTEK. Play with it!” stało się głównym hasłem marki.
W Dniu Dziecka pojawił się w sieci ostatni odcinek trzyczęściowej, reklamowej serii pt. "Niespodzianka”. Spot można obejrzeć już od dziś pod adresem: www.przezbartka.pl   

Kampania jest kontynuacją akcji reklamowej „Przez Bartka”. Towarzyszące jej hasło „BARTEK. Play with it!” stało się głównym hasłem marki i drugiej odsłony kampanii. Firma BARTEK zachęca nim do zabawy z marką i do patrzenia na życie z przymrużeniem oka..

– W drugiej odsłonie zmieniliśmy nieco sposób przekazu, co od początku zostało wpisane w naszą strategię. Na starcie potrzebowaliśmy mocnego uderzenia, a takim okazały się różowe billboardy i pierwszy spot z Magdą Waligórską i Janem Bielskim. Dzięki temu mamy dziś dużą publiczność i spore zainteresowanie naszą kampanią – wyjaśnia Paweł Bartnicki, Prezes firmy BARTEK.

W trzecim spocie tej serii pokazana jest dalsza część historii dwójki bohaterów – młodego małżeństwa spodziewającego się dziecka. Para ma swój romantyczny wieczór wśród bucików BARTEK. Małżonkowie siedzą i wybierają buciki dla przyszłego dziecka, drocząc się czy będzie to chłopiec czy dziewczynka. A może bliźniaki?! Nie zapominają też o wspólnym tańcu, który w zaawansowanej ciąży również jest możliwy….Nie wierzycie? Zobaczcie: www.przezbartka.pl

BARTEK chce aby jego buty towarzyszyły najpiękniejszym, najważniejszym momentom w życiu. Konsekwentnie buduje przekaz, że szczęśliwym chwilom, pierwszym krokom, pierwszej wizycie u rodziny, pierwszemu balowi, pierwszym dniu w szkole powinny towarzyszyć buty BARTEK, buty produkowane i kupowane z miłości.

BARTEK na konkretnym przykładzie pokazuje to „promieniowanie miłością” (znane z pierwszej części kampanii). Jest to jakby dobry omen dla każdego małżeństwa, nie tylko w kwestii potomstwa ale także dobrych, romantycznych relacji, które są ważnym elementem szczęśliwego życia razem.

- Firma BARTEK pokazuje swoje buty jako narzędzie do przekazywania emocji i uczuć oraz sposób na nawiązywanie relacji. Już nie tylko kwiaty świadczą o miłości, ale buciki dla dziecka również. Każda z trzech kolejnych części filmu będzie tego dowodem. Nie przez przypadek mówimy, że BARTEK promieniuje miłością, gdyż właśnie kupując te zdrowe dla stopy i postawy dziecka buty, możemy mówić o zakupie z miłości – wyjaśnia Suzan Giżyńska, pomysłodawczyni kampanii.

Pierwsza odsłona kampanii „Przez Bartka” ruszyła 1 kwietnia w formie teaserów, gdzie prezentowane były billboardy z hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka. Teraz jestem w ciąży” oraz spot pokazujący zarówno kobiety, jak i mężczyzn z ciążowymi brzuchami.

Pierwsza odsłona kampanii miała charakter viralowy, a spoty zostały przygotowane pod kątem publikacji w internecie.


 

  W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu: Tomasz Kamyk, email:pr@icongroup.pl kom.: +48 662 743 959
Bartek logo
Autor artykułu: BARTEK S.A. Polska marka z ponad 30 letnim doświadczeniem w produkcji obuwia dziecięcego zapewniającego prawidłowy rozwój stopy dziecka.
Zobacz więcej artykułów
Zobacz wszystkie artykuły
Szybka dostawa

Szybka dostawa

Dostarczamy zamówienie w 2-5 dni roboczych

Darmowy zwrot dla zamówień za min. 250 zł

Darmowy zwrot

dla zamówień za min. 250 zł

Odroczone płatności

Odroczone płatności

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Dołącz do newslettera i otrzymaj rabat 10% na pierwsze zakupy!