BARTEK zmienia wizerunek – nowa odsłona kampanii reklamowej
20 maja ruszyła druga odsłona głośnej kampanii marki BARTEK. Firma dawkuje w niej napięcie - \"Niespodzianka” to trzyczęściowa seria, reklam. Pierwszą można obejrzeć już od dziś pod adresem www.przezbartka.pl, dwie kolejne będą pojawiać się raz w tyg
BARTEK zmienia wizerunek
– nowa odsłona kampanii reklamowej
20 maja (wtorek) ruszyła druga odsłona głośnej kampanii marki BARTEK. Firma dawkuje w niej napięcie - "Niespodzianka” to trzyczęściowa seria, reklam. Pierwszą można obejrzeć już od dziś pod adresem www.przezbartka.pl, dwie kolejne będą pojawiać się raz w tygodniu.
Firma BARTEK jest konsekwentna w swojej komunikacji. Jej najnowsze produkcje reklamowe są spójne ze strategią i głównym przekazem poprzedniej reklamy ukazującym zależność pomiędzy bucikami BARTEK, a ciążą. Buty BARTEK są tak piękne, że aż chce się mieć dziecko.
Najnowsza odsłona kampanii jeszcze bardziej uwypukla nowe hasło towarzyszące marce: „BARTEK. Play with it”. W pierwszym viralu widzimy jak żona znajduje buciki zostawione przez męża który marzy o dziecku i w ten sposób przekazuje tą wiadomość żonie. Ona jest tak zachwycona bucikami Bartka, ich urodą, stylem, oryginalnością i magią że… zachodzi w ciąże. - Firma BARTEK pokazuje swoje buty jako narzędzie do przekazywania emocji, sposób na nawiązywanie relacji, na przekazywanie uczuć. Już nie tylko kwiaty świadczą o miłości ale buciki dla dziecka również. W jej trzech odsłonach pokazujemy, że buty mogą być świadectwem uczucia.
Nie przez przypadek mówimy że Bartek promienieje miłością gdyż właśnie kupując te przebadane, zdrowe dla stopy i rozwijającego się kręgosłupa dziecka możemy mówić o zakupie z miłości!
Kampania ma więc drugie dno. Jak kochasz to kupisz zdrowe buty, pomimo że czasem tylko na sezon. Masz jednak pewność że jest to miłość mądra bo Twoje dziecko będzie miało zdrowe stopy na cale życie – wyjaśnia Suzan Giżyńska, pomysłodawczyni kampanii.
Poprzez swoją kampanię BARTEK inicjuje zmiany, które mają uczynić firmę bardziej nowoczesną pod względem ideologii, a nie tylko sposobu produkcji. Marka zamierza pokazać swoje nowe oblicze – nie tylko wysoką jakość, ale także nowoczesność, otwartość i światowy design. Dlatego w ciągu najbliższych trzech lat BARTEK chce zmienić swój wizerunek w kierunku dynamicznej marki atrakcyjnej dla młodego pokolenia. Producent zaczął już sprzedaż obuwia dla nastolatków, w przyszłości planuje też wprowadzenie oferty dla dorosłych.
Nowa odsłona kampanii będzie miała większy zasięg i będzie nieco bardziej wyważona, co także jest elementem opracowanej na starcie strategii.
- Kampanie rozpoczęliśmy od promocji bucików dla najmłodszych, bo z takimi marka się kojarzy. Jednak już sama kreacja była niestandardowa i kontrowersyjna dzięki czemu chcieliśmy dotrzeć do starszych dzieci, nastolatków, a nawet dorosłych. Marka ma kojarzyć się z hasłem “Play with it”, czyli z zabawnym postrzeganiem świata. Nie chcemy być tradycyjni, ale chcemy czerpać inspiracje ze świata. Kampania “Przez Bartka” ma zapoczątkować nowe oblicze marki, która ma zachęcać do eksperymentowania z poczuciem humoru. To zapowiedź zmian marki BARTEK – mówi Paweł Bartnicki, prezes firmy BARTEK.
Prezes firmy zapowiada także plany dalszej ekspansji. Głównym celem strategicznym firmy jest rozszerzenie grupy docelowej o młodych rodziców, nastolatki i dorosłych. Dlatego już w pierwszej odsłonie firma postawiła na komunikację niestandardowa, „z pazurem”. - Jesteśmy na etapie zmian, wprowadzamy nowe hasło marki i chcemy zmienić pozycjonowanie naszego obuwia aby pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż. Chcemy być firmą znaną z dobrej jakości, która dba o stopy dzieci, ale równocześnie być marką “cool”, która dorównuje trendom na świecie i jest lubiana przez młodzież. Dążymy do tego aby nasza oferta produktowa nie dotyczyła tylko najmłodszych, mamy plany ekspansji i dlatego chcemy by logo BARTEK kojarzyło się z czymś odważnym i oryginalnym - ze światem pewnych wartości, a nie tylko ze dobrym obuwiem – dodaje Paweł Bartnicki.
Pierwsza odsłona kampanii „Przez Bartka” ruszyła 1 kwietnia w formie teaserów, gdzie prezentowane były billboardy z hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka. Teraz jestem w ciąży” oraz spot pokazujący zarówno kobiety jak i mężczyzn z ciążowymi brzuchami.
Pierwsza odsłona kampanii miała charakter wiralowy, a spoty zostały przygotowane pod kątem publikacji w internecie.
Według prezesa firmy BARTEK pomysł na tę kampanię stawia markę blisko klientów i sprawia, iż jest ona na ustach wszystkich, co daje szansę dotarcia do nowych potencjalnych klientów. - Wybraliśmy Suzan po analizie jej osiągnięć i po rozeznaniu się w branży. Potrzebowaliśmy osoby kreatywnej, kogoś kto obudzi naszą markę. mówi Paweł Bartnicki.
Firma BARTEK jeszcze nas zaskoczy! Już za tydzień kolejna odsłona kampanii.
– nowa odsłona kampanii reklamowej
20 maja (wtorek) ruszyła druga odsłona głośnej kampanii marki BARTEK. Firma dawkuje w niej napięcie - "Niespodzianka” to trzyczęściowa seria, reklam. Pierwszą można obejrzeć już od dziś pod adresem www.przezbartka.pl, dwie kolejne będą pojawiać się raz w tygodniu.
Firma BARTEK jest konsekwentna w swojej komunikacji. Jej najnowsze produkcje reklamowe są spójne ze strategią i głównym przekazem poprzedniej reklamy ukazującym zależność pomiędzy bucikami BARTEK, a ciążą. Buty BARTEK są tak piękne, że aż chce się mieć dziecko.
Najnowsza odsłona kampanii jeszcze bardziej uwypukla nowe hasło towarzyszące marce: „BARTEK. Play with it”. W pierwszym viralu widzimy jak żona znajduje buciki zostawione przez męża który marzy o dziecku i w ten sposób przekazuje tą wiadomość żonie. Ona jest tak zachwycona bucikami Bartka, ich urodą, stylem, oryginalnością i magią że… zachodzi w ciąże. - Firma BARTEK pokazuje swoje buty jako narzędzie do przekazywania emocji, sposób na nawiązywanie relacji, na przekazywanie uczuć. Już nie tylko kwiaty świadczą o miłości ale buciki dla dziecka również. W jej trzech odsłonach pokazujemy, że buty mogą być świadectwem uczucia.
Nie przez przypadek mówimy że Bartek promienieje miłością gdyż właśnie kupując te przebadane, zdrowe dla stopy i rozwijającego się kręgosłupa dziecka możemy mówić o zakupie z miłości!
Kampania ma więc drugie dno. Jak kochasz to kupisz zdrowe buty, pomimo że czasem tylko na sezon. Masz jednak pewność że jest to miłość mądra bo Twoje dziecko będzie miało zdrowe stopy na cale życie – wyjaśnia Suzan Giżyńska, pomysłodawczyni kampanii.
Poprzez swoją kampanię BARTEK inicjuje zmiany, które mają uczynić firmę bardziej nowoczesną pod względem ideologii, a nie tylko sposobu produkcji. Marka zamierza pokazać swoje nowe oblicze – nie tylko wysoką jakość, ale także nowoczesność, otwartość i światowy design. Dlatego w ciągu najbliższych trzech lat BARTEK chce zmienić swój wizerunek w kierunku dynamicznej marki atrakcyjnej dla młodego pokolenia. Producent zaczął już sprzedaż obuwia dla nastolatków, w przyszłości planuje też wprowadzenie oferty dla dorosłych.
Nowa odsłona kampanii będzie miała większy zasięg i będzie nieco bardziej wyważona, co także jest elementem opracowanej na starcie strategii.
- Kampanie rozpoczęliśmy od promocji bucików dla najmłodszych, bo z takimi marka się kojarzy. Jednak już sama kreacja była niestandardowa i kontrowersyjna dzięki czemu chcieliśmy dotrzeć do starszych dzieci, nastolatków, a nawet dorosłych. Marka ma kojarzyć się z hasłem “Play with it”, czyli z zabawnym postrzeganiem świata. Nie chcemy być tradycyjni, ale chcemy czerpać inspiracje ze świata. Kampania “Przez Bartka” ma zapoczątkować nowe oblicze marki, która ma zachęcać do eksperymentowania z poczuciem humoru. To zapowiedź zmian marki BARTEK – mówi Paweł Bartnicki, prezes firmy BARTEK.
Prezes firmy zapowiada także plany dalszej ekspansji. Głównym celem strategicznym firmy jest rozszerzenie grupy docelowej o młodych rodziców, nastolatki i dorosłych. Dlatego już w pierwszej odsłonie firma postawiła na komunikację niestandardowa, „z pazurem”. - Jesteśmy na etapie zmian, wprowadzamy nowe hasło marki i chcemy zmienić pozycjonowanie naszego obuwia aby pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż. Chcemy być firmą znaną z dobrej jakości, która dba o stopy dzieci, ale równocześnie być marką “cool”, która dorównuje trendom na świecie i jest lubiana przez młodzież. Dążymy do tego aby nasza oferta produktowa nie dotyczyła tylko najmłodszych, mamy plany ekspansji i dlatego chcemy by logo BARTEK kojarzyło się z czymś odważnym i oryginalnym - ze światem pewnych wartości, a nie tylko ze dobrym obuwiem – dodaje Paweł Bartnicki.
Pierwsza odsłona kampanii „Przez Bartka” ruszyła 1 kwietnia w formie teaserów, gdzie prezentowane były billboardy z hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka. Teraz jestem w ciąży” oraz spot pokazujący zarówno kobiety jak i mężczyzn z ciążowymi brzuchami.
Pierwsza odsłona kampanii miała charakter wiralowy, a spoty zostały przygotowane pod kątem publikacji w internecie.
Według prezesa firmy BARTEK pomysł na tę kampanię stawia markę blisko klientów i sprawia, iż jest ona na ustach wszystkich, co daje szansę dotarcia do nowych potencjalnych klientów. - Wybraliśmy Suzan po analizie jej osiągnięć i po rozeznaniu się w branży. Potrzebowaliśmy osoby kreatywnej, kogoś kto obudzi naszą markę. mówi Paweł Bartnicki.
Firma BARTEK jeszcze nas zaskoczy! Już za tydzień kolejna odsłona kampanii.
Zobacz więcej artykułów