Aby zgłosić reklamację, niezbędny jest dowód zakupu. Może to być paragon, faktura VAT, wydruk z karty płatniczej lub inny dokument potwierdzający zakup.
Jak złożyć reklamację?
1. Wypełnij formularz reklamacyjny:
Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny dostępny poniżej.
W miarę możliwości wyczyść produkt przed zgłoszeniem reklamacji. Jeśli wysyłasz paczkę, upewnij się, że pudełko jest odpowiednie i produkt jest dobrze zabezpieczony przed zalaniem, deformacją czy innego typu uszkodzeniem podczas transportu. Pamiętaj, że nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu i takie uszkodzenia nie będą objęte reklamacją.
3. Zgłoszenie reklamacji:
a. w salonie:
Udaj się do dowolnego sklepu stacjonarnego Wojas z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu.Zobacz listę salonów stacjonarnych WojasPamiętaj, że reklamacja rozpoczęta w jednym salonie nie może być dokończona w innym.
b. drogą pocztową:
W paczce umieść wypełniony formularz reklamacyjny, dowód zakupu oraz reklamowany produkt.
Wyślij paczkę na adres: Wojas S.A., Szewska 8, 34-400 Nowy Targ, z dopiskiem "REKLAMACJA - sklep internetowy".
4. Rozpatrzenie reklamacji:
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamowanego towaru. O wyniku reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową.
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Co jest potrzebne do zgłoszenia reklamacji?
Dowód zakupu (paragon, faktura VAT, wydruk z karty płatniczej lub inny dokument potwierdzający zakup).
Jakie dane są potrzebne w formularzu reklamacyjnym?
Przy wypełnianiu formularza reklamacyjnego będą potrzebne: informacje o towarze (Nazwa towaru, rodzaj, typ), data kupna towaru, ilość, cena jednostkowa brutto, rodzaj i numer dokumentu zakupu (Paragon/Faktura Vat) oraz numer konta bankowego na który ma zostać wykonana reklamacja.
Czy mogę złożyć reklamację bezpośrednio w sklepie stacjonarnym?
Tak, formularz reklamacyjny wraz z paragonem oraz reklamowanym produktem należy doręczyć do sklepu stacjonarnego. Reklamacja rozpoczęta w jednym sklepie nie może być dokończona w innym.
Gdzie mogę odesłać produkt do reklamacji?
Uzupełniony formularz wraz z paragonem/fakturą i reklamowanym artykułem należy odesłać na adres: Wojas S.A., Szewska 8, 34-400 Nowy Targ z dopiskiem "REKLAMACJA - sklep internetowy".
Czy obuwie musi zostać wysłane w oryginalnym pudełku?
W miarę możliwości wyślij obuwie w oryginalnym pudełku lub w innym, odpowiednio dużym pudełku. Upewnij się, że produkt jest dobrze zabezpieczony przed zalaniem, deformacją czy innego typu uszkodzeniem podczas transportu. Pamiętaj, że nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu i takie uszkodzenia nie będą objęte reklamacją.