Reklamacje

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.

Dowodem tym może być np. paragon, faktura VAT, wydruk z karty płatniczej lub inny dowód potwierdzający zawarcie umowy kupna-sprzedaży danego towaru.
Zgłoszenie reklamacyjne może być złożone na Formularzu Reklamacji ( wzór do pobrania poniżej)
Reklamacja może być zgłoszona bezpośrednio w salonach stacjonarnych Wojas (lista sklepów dostępna na: https://bartek.com.pl/sklep) lub poprzez wysłanie jej na adres:

WOJAS S.A.
ul. Ludźmierska 29,
34-400 Nowy Targ
z dopiskiem "REKLAMACJA - sklep internetowy"
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamowanego towaru.

Pamiętaj, aby towar reklamowany zawierał wypełniony i podpisany formularz reklamacji oraz dowód zakupu.

Uwaga:

W związku z procesem połączenia firm Wojas i Bartek, który jest w trakcie realizacji informujemy że:

- reklamacja towarów zakupionych w sklepie internetowym Bartek przed 01.03.2020 powinna być zgłoszona w sklepach stacjonarnych Bartek (lista sklepów dostępna na: https://bartek.com.pl/sklepy) lub skierowana na adres:

BARTEK S.A.
ul. Gen. K. Sosnkowskiego 83
05-300 Mińsk Mazowiecki

- reklamacja towarów zakupionych w sklepach stacjonarnych Bartek powinna być zgłoszona w sklepach stacjonarnych Bartek (lista sklepów dostępna na: https://bartek.com.pl/sklepy) lub skierowana na adres:

BARTEK S.A.
ul. Gen. K. Sosnkowskiego 83
05-300 Mińsk Mazowiecki

Jeśli masz wątpliwości, informacje o sprzedawcy możesz znaleźć na dowodzie zakupu (paragon lub faktura VAT).

Formularz reklamacji

Newsletter Dołącz do newslettera i otrzymaj 10% na pierwsze zakupy! Dołącz