Suma zamówienia

Reklamacje

Aby zgłosić reklamację, niezbędny jest dowód zakupu. Może to być paragon, faktura VAT, wydruk z karty płatniczej lub inny dokument potwierdzający zakup.

Jak złożyć reklamację?

1. Wypełnij formularz reklamacyjny:
Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny dostępny poniżej.
2. Przygotowanie reklamowanego produktu:
W miarę możliwości wyczyść produkt przed zgłoszeniem reklamacji. Jeśli wysyłasz paczkę, upewnij się, że pudełko jest odpowiednie i produkt jest dobrze zabezpieczony przed zalaniem, deformacją czy innego typu uszkodzeniem podczas transportu. Pamiętaj, że nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu i takie uszkodzenia nie będą objęte reklamacją.
3. Zgłoszenie reklamacji:
a. w salonie:
Udaj się do dowolnego sklepu stacjonarnego Wojas z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu.Zobacz listę salonów stacjonarnych WojasPamiętaj, że reklamacja rozpoczęta w jednym salonie nie może być dokończona w innym.
b. drogą pocztową:
W paczce umieść wypełniony formularz reklamacyjny, dowód zakupu oraz reklamowany produkt.
Wyślij paczkę na adres: Wojas S.A., Szewska 8, 34-400 Nowy Targ, z dopiskiem "REKLAMACJA - sklep internetowy".
4. Rozpatrzenie reklamacji:
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamowanego towaru. O wyniku reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową.

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Co jest potrzebne do zgłoszenia reklamacji?
Dowód zakupu (paragon, faktura VAT, wydruk z karty płatniczej lub inny dokument potwierdzający zakup).
Jakie dane są potrzebne w formularzu reklamacyjnym?
Przy wypełnianiu formularza reklamacyjnego będą potrzebne: informacje o towarze (Nazwa towaru, rodzaj, typ), data kupna towaru, ilość, cena jednostkowa brutto, rodzaj i numer dokumentu zakupu (Paragon/Faktura Vat) oraz numer konta bankowego na który ma zostać wykonana reklamacja.
Czy mogę złożyć reklamację bezpośrednio w sklepie stacjonarnym?
Tak, formularz reklamacyjny wraz z paragonem oraz reklamowanym produktem należy doręczyć do sklepu stacjonarnego. Reklamacja rozpoczęta w jednym sklepie nie może być dokończona w innym.
Gdzie mogę odesłać produkt do reklamacji?
Uzupełniony formularz wraz z paragonem/fakturą i reklamowanym artykułem należy odesłać na adres: Wojas S.A., Szewska 8, 34-400 Nowy Targ z dopiskiem "REKLAMACJA - sklep internetowy".
Czy obuwie musi zostać wysłane w oryginalnym pudełku?
W miarę możliwości wyślij obuwie w oryginalnym pudełku lub w innym, odpowiednio dużym pudełku. Upewnij się, że produkt jest dobrze zabezpieczony przed zalaniem, deformacją czy innego typu uszkodzeniem podczas transportu. Pamiętaj, że nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu i takie uszkodzenia nie będą objęte reklamacją.
Dokumenty do pobrania

Szybka dostawa

Szybka dostawa

Dostarczamy zamówienie w 2-5 dni roboczych

Darmowy zwrot dla zamówień za min. 250 zł

Darmowy zwrot

dla zamówień za min. 250 zł

Odroczone płatności

Odroczone płatności

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Dołącz do newslettera i otrzymaj rabat 10% na pierwsze zakupy!