Wysyłka zamówień poza granicę Polski jest możliwa tylko po wykonaniu przedpłaty i tylko na terenie Unii Europejskiej.
Przesyłki zagraniczne są wysyłane tylko firmą kurierską DPD.
Koszty przesyłki za zamówienia zagraniczne:
AUSTRIA 30 zł
BELGIA 30 zł
BUŁGARIA 50 zł
CHORWACJA 50 zł
CZECHY 30 zł
DANIA 30 zł
ESTONIA 30 zł
FINLANDIA 50 zł
FRANCJA 30 zł
GRECJA 50 zł
HISZPANIA 40 zł
HOLANDIA 30 zł
IRLANDIA 30 zł
LITWA 20 zł
LUKSEMBURG 30 zł
ŁOTWA 20 zł
NIEMCY 20 zł
PORTUGALIA 30 zł
RUMUNIA 50 zł
SŁOWACJA 30 zł
SŁOWENIA 30 zł
SZWECJA 60 zł
WĘGRY 20 zł
WIELKA BRYTANIA 40 zł
WŁOCHY 70 zł
Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie internetowym były wygodne dla klienta, dlatego udostępniliśmy darmową dostawę dla wszystkich zamówień powyżej 150 zł oraz darmową dostawę dla wszystkich zamówień z odbiorem własnym w salonach stacjonarnych.
Koszty dostawy dla zamówień poniżej 150 zł:
Firma kurierska DPD:
- Pobranie – 15,00 zł
- Przedpłata na konto – 15,00 zł
Paczkomaty INPOST:
- Przedpłata na konto – 15,00 zł
Odbiór własny:
- Przedpłata - 15,00 zł
Po przekazaniu zamówienia do firmy kurierskiej zamówienie zostanie doręczone w ciągu:
- DPD – 24h
- InPost - 48h
Opłatę za złożone zamówienie można uiścić:
a) kurierowi przy odbiorze przesyłki (tzw. pobranie),
b) dokonując przedpłaty:
• za pośrednictwem systemu Przelewy24/PayPal/karta kredytowa/Masterpass/GooglePay
• bezpośrednio na poniższy rachunek bankowy
BANK PEKAO S.A.
nr rachunku: 42 1240 4748 1111 0010 5069 7527
WOJAS S.A.
Ul. Szewska 8, 34-400 Nowy Targ
w tytule przelewu podając numer zamówienia.
c) poprzez system PayPo:
PayPo.pl oferuje metodę płatności polegającą na odroczeniu płatności za zakupy o 30 dni.
Bez dokonania wcześniejszej wpłaty można złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym i w ciągu 30 dni wpłacić środki bezpośrednio do PayPo.pl.
Po tym czasie system PayPo rozkłada płatność na 4 raty.
Niestety nie ma możliwości modyfikowania złożonego zamówienia.
W tej sytuacji polecamy opłacenie zamówienie przelewem tradycyjnym lub anulowanie bieżącego zamówienia i złożenie nowego.
Zamówienie powinno zostać opłacone do 3 dni od daty złożenia zamówienia. Po tym czasie będzie ono anulowane.
Średni czas realizacji zamówień wynosi od 2 do 7 dni roboczych. Niemniej jednak, każde zamówienie rozpatrywane jest w sposób indywidualny, co może wpłynąć na skrócenie bądź nieznaczne wydłużenie czasu realizacji.
Jeżeli zamówienie będzie gotowe do odbioru wyślemy powiadomienie na podany adres e-mail. Zamówienie będzie oczekiwało na odbiór przez 14 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie odesłane do sklepu internetowego w celu dokonania zwrotu.
Zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki lub od daty odebrania zamówienia z salonu stacjonarnego.
Towar zakupiony w salonie stacjonarnym można zwrócić tylko poprzez odniesienie zwracanego produktu do salonu stacjonarnego WOJAS w ciągu 14 dni na kartę podarunkową.
Tak, w przypadku zagubienia formularza dołączonego do zamówienia prosimy o wypełnienie poniższego formularza "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość". https://bartek.com.pl/files/pdf/formularz-odstapienia-od-umowy.pdf
Zwracany towar prosimy odesłać na adres siedziby:
Wojas S.A.
ul. Sądowa 17
34-400 Nowy Targ
z dopiskiem "ZWROT - sklep internetowy"
Do zwracanego towaru należy dołączyć:
a. Dowód zakupu (faktura internetowa)
b. Wypełniony formularz odstąpienia od umowy
Uprzejmie prosimy o odpowiednie zabezpieczenie zwracanych produktów przed uszkodzeniem w transporcie.
Koszt zwrotu przesyłki ponosi klient.
Prosimy również o nieprzesyłanie przesyłek na koszt odbiorcy oraz do paczkomatów, ponieważ nie będą one odebrane.
Dla wszystkich użytkowników naszego Klubu Premium, którzy wybrali metodę dostawy zamówienia kurier DPD udostępniamy darmowe zwroty w panelu klienta.
Należność zostanie zwrócona niezwłocznie, natomiast nie później niż w terminie 14 dni na to samo konto, z którego zamówienie zostało opłacone.
- Zamówienie opłacone przez Przelewy24 (karta kredytowa/PayPal)
– zwrot środków zostanie wykonany tą samą drogą jaką zamówienie zostało opłacone.
• Zamówienie płatne przy odbiorze lub poprzez przelew tradycyjny – prosimy o wpisanie w formularzu odstąpienia od umowy numeru rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze
Niestety nie. Poprzez wymianę rozumie się zwrot i ponowny zakup towaru zamówionego z naszego sklepu internetowego.
Reklamacje można złożyć do dwóch lat od daty zakupu produktu.
Formularz reklamacyjny znajduje się na stronie https://bartek.com.pl/informacje/reklamacje Uzupełniony formularz wraz z paragonem/fakturą i reklamowanym artykułem należy zwrócić w sklepie stacjonarnym lub odesłać na adres:
WOJAS S.A., ul. Sądowa 17, 34-400 Nowy Targ z dopiskiem "REKLAMACJA – sklep internetowy".
https://bartek.com.pl/files/pdf/formularz-reklamacji.pdf
Tak, formularz reklamacyjny wraz z paragonem oraz reklamowanym produktem należy doręczyć do sklepu stacjonarnego.
Reklamacja rozpoczęta w jednym sklepie nie może być dokończona w innym.
Dostarczamy zamówienie w 2-5 dni roboczych
dla zarejestrowanych użytkowników
Kup teraz, zapłać za 30 dni