W Dniu Dziecka pojawił się w sieci ostatni odcinek trzyczęściowej, reklamowej serii pt. \"Niespodzianka”. Kampania jest kontynuacją akcji reklamowej „Przez Bartka”. Towarzyszące jej hasło „BARTEK. Play with it!” stało się głównym hasłem marki.
Czytaj więcej27 maja (wtorek) w ramach nowej odsłony kampanii marki BARTEK pojawił się drugi odcinek trzyczęściowej reklamy pt. \"Niespodzianka”. Hasłem kampanii jest: „BARTEK. Play with it!” zachęcające do zabawy z marką i do patrzenia na życie z dystansem.
Czytaj więcej20 maja ruszyła druga odsłona głośnej kampanii marki BARTEK. Firma dawkuje w niej napięcie - \"Niespodzianka” to trzyczęściowa seria, reklam. Pierwszą można obejrzeć już od dziś pod adresem www.przezbartka.pl, dwie kolejne będą pojawiać się raz w tyg
Czytaj więcejZ pewnością zauważyli Państwo pierwszą część naszej głośnej kampanii „Przez Bartka”. Spotkała się ona z dużym zainteresowaniem opinii publicznej, a także ze strony naszych klientów. Dlatego – jeszcze w maju - wchodzimy w nowy etap.
Czytaj więcejSKECHERS to amerykańska marka która projektuje, produkuje i sprzedaje modne obuwie dla podążających za trendami. Dzisiaj produkty marki SKECHERS są dostępne w ponad 120 krajach i ponad 650 własnych sklepach.
Czytaj więcejZnamy już zwycięzców naszego konkursu. Liczba zgłoszeń i kreatywność uczestniczek przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Dziękujemy wszystkim i zachęcamy do śledzenia naszych profili na FB oraz do udziału w kolejnych konkursach firmy BARTEK.
Czytaj więcejFirma BARTEK miała dość „grzecznej komunikacji”. Aby wyjść z tej konwencji zatrudniła znaną reżyser reklam Suzan Giżyńską, która zaproponowała nietypową kreację - jej głównym bohaterem stał się tajemniczy Bartek – sprawca wielu ciąż…
Czytaj więcejJesienią tego roku miało miejsce badanie, w efekcie którego powstał ogólnopolski raport obuwia dziecięcego. Raport ma na celu weryfikację polskiego rynku branży obuwniczej dla dzieci oraz wsparcie rodziców w poszukiwaniu bezpiecznego i komfortowego obuwia
Czytaj więcejJuż 25 10 2013 w Centrum Riviera w Gdyni będzie miał otwarcie kolejny sklep firmowy BARTEK. To pierwszy sklep BARTEK w Gdyni. Nowo otwarte Centrum handlowe Riviera będzie największym takim obiektem na Pomorzu i jednym z największych w Polsce.
Czytaj więcej„Unisa” to hiszpańska marka obuwnicza, która zyskała międzynarodowy rozgłos. Jej wzory znane są głównie z wygody i jakości użytych materiałów. Firma adaptuje modę do stylu życia nowoczesnych osób i dla ich komfortu.
Czytaj więcejPowoli zaczynamy rozmyślać nad zakupem wyprawki szkolnej. W sklepach firmowych BARTEK pojawiła się kolekcja obuwia na sezon jesień-zima 2013. Najnowsza kolekcja jesienno-zimowa charakteryzuje się niebanalnym wzornictwem i spełnia wysokie wymogi jakości.
Czytaj więcejNa lato w ofercie wybranych sklepów BARTEK pojawił się nowy produkt - Pure North. Uszyte są w 100% z mięciutkiej, naturalnej skóry, są lekkie i wygodne jak skarpetki ale prezentują się niezwykle elegancko i chronią stópki przed chłodem i wilgocią.
Czytaj więcejW czerwcu poznaliśmy wyniki plebiscytu magazynu „Dziecko” na najlepszy produkt 2012. Przez pół roku czytelnicy zgłaszali najlepsze, ich zdaniem, produkty dla dziecka i dla rodziców. W kategorii „Najlepsze buty” pierwsze miejsce zdobyły buty BARTEK.
Czytaj więcejKatarzyna Cichopek, Magdalena Steczkowska, Olga Borys, Wojciech Majchrzak i wiele innych osobistości wzięło udział w inauguracji ogólnopolskiej akcji społecznej „BARTEK i o to biega”, której celem jest promowanie aktywnego spędzania czasu z dzieckiem.
Czytaj więcejBartek S.A. poszukuje podmiotu zainteresowanego współpracą w zakresie przedstawienia oferty handlowej na planowany zakup zewnętrznej usługi doradczej w celu opracowania Planu Rozwoju Eksportu w ramach Działania 6.1 „Paszport do eksportu”.
Czytaj więcejDostarczamy zamówienie w 2-5 dni roboczych
Kup teraz, zapłać za 30 dni