2014-05-27
27 maja (wtorek) w ramach nowej odsłony kampanii marki BARTEK pojawił się drugi odcinek trzyczęściowej reklamy pt. "Niespodzianka”. Spot można obejrzeć już od dziś pod adresem: www.przezbartka.pl. Hasłem kampanii jest: „BARTEK. Play with it!”.
Ta część kampanii jest kontynuacją głośnej akcji reklamowej „Przez Bartka”. Towarzyszące jej hasło „BARTEK. Play with it!” stało się głównym hasłem marki i jest wykorzystywane w kolejnych spotach drugiej odsłony kampanii. BARTEK zachęca nim do zabawy z marką i do patrzenia na życie z dystansem.
– Świadomie kontynuujemy naszą kampanię „Przez Bartka”. Zmieniliśmy nieco sposób przekazu, ale to było od początku wpisane w strategię. Na starcie potrzebowaliśmy mocnego uderzenia, a takim okazały się różowe billboardy i pierwszy spot, którego akcja działa się w pociągu. Dzięki temu mamy dziś dużą publiczność i spore zainteresowanie naszą kampanią – wyjaśnia
Paweł Bartnicki, Prezes firmy BARTEK.
W najnowszym spocie pokazana jest dalsza część historii dwójki bohaterów – młodego małżeństwa spodziewającego się dziecka.
W drugim viralu do domu wraca mąż i spostrzega, że podarowane przez niego żonie dziecięce buciki „zadziałały” – kobieta jest w ciąży. Jest tak szczęśliwy, że aż zaczyna tańczyć! Reklama zamienia się w mały musical! Buty BARTEK tańczą wraz z nim, a on wie, że to właśnie im zawdzięcza ten cud.
Celem kampanii jest zbudowanie i utrwalenie w świadomości konsumentów przekazu, iż buty BARTEK są nie tylko częścią garderoby i koniecznym zakupem dla dziecka, ale radosną częścią życia. To przez nie bohaterowie spotu komunikują się i przekazują sobie zainteresowanie, miłość, troskę, dzielą wspaniale chwile w życiu. Buty jeszcze nigdy nie były narzędziem, dzięki któremu można bez słów tak wiele sobie powiedzieć.
BARTEK na konkretnym przykładzie pokazuje to „promieniowanie miłością” (znane z pierwszej części kampanii). Jest to jakby, dobry omen dla każdego małżeństwa, nie tylko w kwestii potomstwa, ale także dobrych, romantycznych relacji, które są ważnym elementem szczęśliwego życia razem.
-
Firma BARTEK pokazuje swoje buty jako narzędzie do przekazywania emocji i uczuć oraz sposób na nawiązywanie relacji. Już nie tylko kwiaty świadczą o miłości, ale buciki dla dziecka również. Każda z trzech kolejnych części filmu będzie tego dowodem. Nie przez przypadek mówimy, że BARTEK promieniuje miłością, gdyż właśnie kupując te zdrowe dla stopy i postawy dziecka buty, możemy mówić o zakupie z miłości – wyjaśnia
Suzan Giżyńska, pomysłodawczyni kampanii.
Pierwsza odsłona kampanii „Przez Bartka” ruszyła 1 kwietnia w formie teaserów, gdzie prezentowane były billboardy z hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka. Teraz jestem w ciąży” oraz spot pokazujący zarówno kobiety jak i mężczyzn z ciążowymi brzuchami.
Pierwsza odsłona kampanii miała charakter wiralowy, a spoty zostały przygotowane pod kątem publikacji w internecie. Już za tydzień kolejna odsłona kampanii.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu: Tomasz Kamyk, email:pr@icongroup.pl kom.: +48 662 743 959