Suma zamówienia

Premiera trzeciego odcinka reklamowej serii „BARTEK. Play with it!”

W Dniu Dziecka pojawił się w sieci ostatni odcinek trzyczęściowej, reklamowej serii pt. "Niespodzianka”. Spot można obejrzeć już od dziś pod adresem: www.przezbartka.pl   

Kampania jest kontynuacją akcji reklamowej „Przez Bartka”. Towarzyszące jej hasło „BARTEK. Play with it!” stało się głównym hasłem marki i drugiej odsłony kampanii. Firma BARTEK zachęca nim do zabawy z marką i do patrzenia na życie z przymrużeniem oka..

– W drugiej odsłonie zmieniliśmy nieco sposób przekazu, co od początku zostało wpisane w naszą strategię. Na starcie potrzebowaliśmy mocnego uderzenia, a takim okazały się różowe billboardy i pierwszy spot z Magdą Waligórską i Janem Bielskim. Dzięki temu mamy dziś dużą publiczność i spore zainteresowanie naszą kampanią – wyjaśnia Paweł Bartnicki, Prezes firmy BARTEK.

W trzecim spocie tej serii pokazana jest dalsza część historii dwójki bohaterów – młodego małżeństwa spodziewającego się dziecka. Para ma swój romantyczny wieczór wśród bucików BARTEK. Małżonkowie siedzą i wybierają buciki dla przyszłego dziecka, drocząc się czy będzie to chłopiec czy dziewczynka. A może bliźniaki?! Nie zapominają też o wspólnym tańcu, który w zaawansowanej ciąży również jest możliwy….Nie wierzycie? Zobaczcie: www.przezbartka.pl

BARTEK chce aby jego buty towarzyszyły najpiękniejszym, najważniejszym momentom w życiu. Konsekwentnie buduje przekaz, że szczęśliwym chwilom, pierwszym krokom, pierwszej wizycie u rodziny, pierwszemu balowi, pierwszym dniu w szkole powinny towarzyszyć buty BARTEK, buty produkowane i kupowane z miłości.

BARTEK na konkretnym przykładzie pokazuje to „promieniowanie miłością” (znane z pierwszej części kampanii). Jest to jakby dobry omen dla każdego małżeństwa, nie tylko w kwestii potomstwa ale także dobrych, romantycznych relacji, które są ważnym elementem szczęśliwego życia razem.

- Firma BARTEK pokazuje swoje buty jako narzędzie do przekazywania emocji i uczuć oraz sposób na nawiązywanie relacji. Już nie tylko kwiaty świadczą o miłości, ale buciki dla dziecka również. Każda z trzech kolejnych części filmu będzie tego dowodem. Nie przez przypadek mówimy, że BARTEK promieniuje miłością, gdyż właśnie kupując te zdrowe dla stopy i postawy dziecka buty, możemy mówić o zakupie z miłości – wyjaśnia Suzan Giżyńska, pomysłodawczyni kampanii.

Pierwsza odsłona kampanii „Przez Bartka” ruszyła 1 kwietnia w formie teaserów, gdzie prezentowane były billboardy z hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka. Teraz jestem w ciąży” oraz spot pokazujący zarówno kobiety, jak i mężczyzn z ciążowymi brzuchami.

Pierwsza odsłona kampanii miała charakter viralowy, a spoty zostały przygotowane pod kątem publikacji w internecie.


 

  W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu: Tomasz Kamyk, email:pr@icongroup.pl kom.: +48 662 743 959
Powrót
Szybka dostawa

Szybka dostawa

Dostarczamy zamówienie w 2-5 dni roboczych

Darmowy zwrot

Darmowy zwrot

dla zarejestrowanych użytkowników

Odroczone płatności

Odroczone płatności

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Dołącz do newslettera i otrzymaj rabat 10% na pierwsze zakupy!