2014-06-02
W Dniu Dziecka pojawił się w sieci ostatni odcinek trzyczęściowej, reklamowej serii pt. "Niespodzianka”. Spot można obejrzeć już od dziś pod adresem: www.przezbartka.pl
Kampania jest kontynuacją akcji reklamowej „Przez Bartka”. Towarzyszące jej hasło „BARTEK. Play with it!” stało się głównym hasłem marki i drugiej odsłony kampanii. Firma BARTEK zachęca nim do zabawy z marką i do patrzenia na życie z przymrużeniem oka..
– W drugiej odsłonie zmieniliśmy nieco sposób przekazu, co od początku zostało wpisane w naszą strategię. Na starcie potrzebowaliśmy mocnego uderzenia, a takim okazały się różowe billboardy i pierwszy spot z Magdą Waligórską i Janem Bielskim. Dzięki temu mamy dziś dużą publiczność i spore zainteresowanie naszą kampanią – wyjaśnia
Paweł Bartnicki, Prezes firmy BARTEK.
W trzecim spocie tej serii pokazana jest dalsza część historii dwójki bohaterów – młodego małżeństwa spodziewającego się dziecka. Para ma swój romantyczny wieczór wśród bucików BARTEK. Małżonkowie siedzą i wybierają buciki dla przyszłego dziecka, drocząc się czy będzie to chłopiec czy dziewczynka. A może bliźniaki?! Nie zapominają też o wspólnym tańcu, który w zaawansowanej ciąży również jest możliwy….Nie wierzycie? Zobaczcie:
www.przezbartka.pl
BARTEK chce aby jego buty towarzyszyły najpiękniejszym, najważniejszym momentom w życiu. Konsekwentnie buduje przekaz, że szczęśliwym chwilom, pierwszym krokom, pierwszej wizycie u rodziny, pierwszemu balowi, pierwszym dniu w szkole powinny towarzyszyć buty BARTEK, buty produkowane i kupowane z miłości.
BARTEK na konkretnym przykładzie pokazuje to „promieniowanie miłością” (znane z pierwszej części kampanii). Jest to jakby dobry omen dla każdego małżeństwa, nie tylko w kwestii potomstwa ale także dobrych, romantycznych relacji, które są ważnym elementem szczęśliwego życia razem.
-
Firma BARTEK pokazuje swoje buty jako narzędzie do przekazywania emocji i uczuć oraz sposób na nawiązywanie relacji. Już nie tylko kwiaty świadczą o miłości, ale buciki dla dziecka również. Każda z trzech kolejnych części filmu będzie tego dowodem. Nie przez przypadek mówimy, że BARTEK promieniuje miłością, gdyż właśnie kupując te zdrowe dla stopy i postawy dziecka buty, możemy mówić o zakupie z miłości – wyjaśnia
Suzan Giżyńska, pomysłodawczyni kampanii.
Pierwsza odsłona kampanii „Przez Bartka” ruszyła 1 kwietnia w formie teaserów, gdzie prezentowane były billboardy z hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka. Teraz jestem w ciąży” oraz spot pokazujący zarówno kobiety, jak i mężczyzn z ciążowymi brzuchami.
Pierwsza odsłona kampanii miała charakter viralowy, a spoty zostały przygotowane pod kątem publikacji w internecie.
W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu: Tomasz Kamyk, email:pr@icongroup.pl kom.: +48 662 743 959