2014-12-01
Oficjalny Sklep Internetowy BARTEK dołączył do grona firm biorących udział w akcji Dzień Darmowej Dostawy.
Głównym celem akcji Dzień Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów). Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów.
W czasie
Dnia Darmowej Dostawy 2014 (2 grudnia) sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności i metody dostawy. Organizator akcji, serwis eKomercyjnie.pl, dokonuje szczegółowej weryfikacji zgłaszających się firm.
Dzień Darmowej Dostawy inspirowany jest akcją Free Shipping Day odbywającą się od 2008 roku w Stanach Zjednoczonych.
"Mamy nadzieję, że udział w akcji przyczyni się do zwiększenia odwiedzin na naszej stronie, a finalnie będzie miało przełożenie na wzrost obrotów. Z danych udostępnionych przez organizatora wiemy, że kategoria: DLA DZIECI, w której znajduje się nasz sklep, cieszy się bardzo dużą popularnością." - mówi Przemysław Nowicki, manager ds. rozwoju sieci