2014-05-15
Przed nami druga odsłona kampanii reklamowej marki BARTEK
Z pewnością zauważyli Państwo pierwszą część naszej głośnej kampanii „Przez Bartka”. Spotkała się ona z dużym zainteresowaniem opinii publicznej, a także ze strony naszych klientów. Dlatego – jeszcze w maju - wchodzimy w nowy etap. W najnowszym spocie w roli głównej wystąpią nasze buciki. Będzie on stonowany, ale nie mniej intrygujący….
Nie zdradzamy na razie szczegółów, aby zrobić Państwu niespodziankę. Jedno jest pewne - wraz z tą kampanią rozpoczynamy zmiany, które sprawią, że BARTEK będzie nowoczesny nie tylko na poziomie sposobów produkcji i designu, ale także emocji. Wciąż towarzyszyć nam będzie hasło „BARTEK. Play with it”. Tym samym zapraszamy wszystkich naszych klientów do kolorowego i interesującego świata marki BARTEK.
- Kampanie rozpoczęliśmy od promocji bucików dla najmłodszych, bo z takimi marka się kojarzy. Jednak już sama kreacja była niestandardowa, dzięki czemu chcieliśmy dotrzeć do starszych dzieci, nastolatków, a nawet dorosłych. Marka ma kojarzyć się z hasłem “Play with it”, bo nie chcemy być tradycyjni, ale chcemy czerpać inspiracje ze świata. Kampania “Przez Bartka” i jej kontynuacja mają zapoczątkować nowe oblicze marki i zachęcać do eksperymentowania z poczuciem humoru– mówi
Paweł Bartnicki, prezes firmy BARTEK.
Obecnie znajdujemy się na pewnym etapie strategii , której realizacja rozłożona jest w dłuższym okresie. Dzięki niej chcemy być firmą znaną z dobrej jakości, która dba o stopy dzieci ale równocześnie być marką “cool”, która dorównuje trendom na świecie i jest lubiana przez młodych rodziców i przez nastolatki.
Mamy nadzieję, że nasz najnowszy spot spotka się z Państwa uznaniem i jeszcze bardziej przybliży Państwa do marki emanującej miłością.
Do zobaczenia na ekranie!