Serwis stosuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu. Kontynuując korzystanie ze strony, Użytkownik wyrażają zgodę na wykorzystywanie plików cookie oraz innych metod trackingu w celu dopasowania reklamy. Dokładne informacje dotyczące stosowania plików „cookies” znajdują się tutaj

Niezależnie od formy dostawy, każde zamówienie o wartości powyżej 100 zł
płatne on-line lub przelewem, wysyłamy do Państwa na nasz koszt.
Zwracany lub wymieniany produkt lub produkty o wartości co najmniej
100 zł mogą odesłać Państwo na nasz koszt poprzez Paczkomaty InPost lub
kuriera DPD. Informacje jak dokonać zwrotu, znajdą
Państwo na stronie bartek.com.pl/zwroty
Oferujemy Państwu łatwą formę odesłania paczki poprzez Paczkomaty
InPost lub kurierem DPD. Mogą Państwo samodzielnie
zamówić kuriera lub wygenerować kod do otwarcia skrytki
Paczkomatu. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie bartek.com.pl/zwroty
Dajemy Państwu prawo na dokonanie zwrotu lub wymiany w terminie 30 dni
od momentu otrzymania paczki, bez podania przyczyny.

ZWROTY (odstąpienie od umowy)

Jak skorzystać z wymiany – kliknij i dowiedź się więcej

Ile mam czasu na zwrot – odstąpienie od umowy?
 
Oferujemy Państwu 30 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Czas ten liczony jest od momentu odebrania paczki od przewoźnika, przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę.

Jak dokonać zwrotu - odstąpić od umowy?
 
Aby dokonać zwrotu (odstapienia od umowy), prosimy o odesłanie produktu/ów, wraz z dokumentem zakupu, na nasz lub Państwa koszt. Informacje kiedy mozliwa jest przesyłka na koszt firmy Bartek znajduja się poniżej.

Mogą ponadto poinformować nas Państwo nas (Bartek S. A., ul. Gen. K. Sosnkowskiego 83, 05-300 Mińsk Mazowiecki, esklep@bartek.com.pl, Telefon: 25 759 80 80) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Do paczki prosimy ponadto o dołączenie dokumentu zakupu (paragonu lub faktury vat).


Kiedy przysługuje mi darmowa przesyłka zwrotna?
 
Jeżeli wartość zwracanych lub wymienianych produktów wynosi co najmniej 100 zł, mogą Państwo skorzystać z darmowej wysyłki kurierem DPD lub poprzez Paczkomaty firmy InPost. 

 
Aby dokonać bezpłatnego zwrotu poprzez Paczkomaty firmy InPost, należy wejść na stronę www.szybkiezwroty.pl, wybrać sklep BARTEK i wypełnić formularz on-line. Na adres e-mail, zostanie wysłany kod, który nalezy napisac na opakowaniu zwracanego zamówienia do Paczkomatu. Otrzymany kod posłuży także do otwarcia skrzynki w dowolnym Paczkomacie.

Aby zamówić kuriera DPD, prosimy o wypełnienie formularza na stronie www.bartek.com.pl/zamowDPD. Nie muszą Państwo adresować paczki. Zrobi to kurier DPD dostarczając etykietę adresową.
 

Darmowa przesyłka dla zwrotów lub wymian, dotyczy paczek zwracanych z terytorium Polski.
 


Jeżeli Państwa zamówienie nie kwalifikuje się do bezpłatnej przesyłki, prosimy odesłać zamówienie na adres:
Sklep Internetowy BARTEK
ul. Gen. K. Sosnkowskiego 83
05-300 Mińsk Mazowiecki
tel. 500 12 80 80, e-mail: esklep@bartek.com.pl

Jakie koszty i kiedy zostaną Państwu zwrócone?
 
W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Powyższa procedura, w żaden sposób, nie ogranicza ustawowego prawa do odstąpienia od umowy.

 

WYMIANY
 

W jaki sposób dokonać wymiany i rezerwacji produktów w miejsce wymienianych?
 
Rezerwacji można dokonać na 2 sposoby:
 
1.  Składając nowe zamówienie wpisując w polu „informacje dodatkowe”  wiadomość, że zamówienie dotyczy rezerwacji produktu w miejsce wymiany za zamówienie - podając numer pierwotnego zamówienia. Prosimy wybrać preferowany środek transportu, a jako formę płatności wybrać przelew lub pobranie (w zależności od preferowanej firmy zapłaty). W przypadku należnej dopłaty i wyboru sposobu płatności przelew, prosimy o dokonanie wpłaty różnicy na numer konta dostępny w zamówienie (w tytule płatności wpisując numer zam. i dopłata).

2.  Złożenie zamówienia poprzez formularz do dokonywania wymian zgodnie z inf. zawartymi na stronie www.bartek.com.pl/wymiana.  

Nowa przesyłka zostanie dostarczona przez kuriera DPD, który jednocześnie odbierze zwracane zamówienie. Moga Państwo równiez wcześneij wysłać zwracane produkty, a następnie oczekiwać na dostarczenie nowego zamówienia. Informacje o wybranej formie zwrotu wymienianych produktów, prosimy zaznaczyć przy składaniu zamówienia rezerwacyjnego.

 
Mogą Państwo wymienić jeden lub większą ilość produktów na produkt/produkty w tej samej cenie, wyższej lub niższej. 

 
Poprzez wymianę rozumiemy zwrot produktu/ów (odstąpienie od umowy) i dokonanie nowego zamówienia.

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub vakturę). Prosimy również o dołączenie formularza odstapienia od umowy.

Do każdego zamówienia  zostanie wystawiona korekta dokumentu sprzedaży (paragonu lub faktury vat). W przypadku nadpłaty, dokonamy zwrotu środków analogicznie jak w przypadku zwrotu środków dla odstąpienia od umowy (zwrotu).
 

Ile mam czasu na zwrot produktów na wymianę.

Oferujemy Państwu 30 dniowy termin do odstąpienia od umowy lub wymiany produktów. Czas ten liczony jest od momentu odebrania paczki od przewoźnika, przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę.

 
Darmowa przesyłka dla zwrotów lub wymian, dotyczy paczek zwracanych z terytorium Polski.

Powyższa procedura, w żaden sposób, nie ogranicza ustawowego prawa do odstąpienia od umowy.



REKLAMACJE



Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres:

Dział Reklamacji BARTEK SA
ul. Gen. K. Sosnkowskiego 83
05-300 Mińsk Mazowiecki

Do przesłanych produktów, prosimy dołączyć Formularza reklamacji oraz dokument zakupu (oryginał lub kopię).

Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek wysyłanych przez Klientów w formie dostawy "za pobraniem".